FAQ

Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Kies je product en voeg deze toe aan de winkelwagen. Als u meerdere producten tegelijk wilt bestellen kunt u het volgende product uitkiezen en vervolgens ook toevoegen aan de winkelwagen.

Hoe ziet het bestelproces van een product eruit?
  • Stap 1: kies je product, geef de goede oplage aan
  • Stap 2: Upload je eigen ontwerp of gebruik ons eigen ontwerp tool om tot een mooi ontwerp te komen. Let op, check altijd of je ontwerp correct is en of er geen fouten in zitten.
  • Stap 3: Klik op toevoegen aan de winkelwagen en rond je bestelling af. 
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Of u uw bestelling kan wijzigen of annuleren hangt af van het productieproces, zodra het ontwerp gemaakt is en bedrukt is, kunt u uw product niet meer wijzigen of annuleren. Is dit niet het geval dan kunt u altijd contact met ons opnemen via de mail of telefoon. u ziet de status van de bestelling in een overzicht op de emco site onder ‘mijn account’

Kan ik een account aanmaken en wat zijn de voordelen?

ja, een account aanmaken kan en is heel simpel, klik rechtsboven in op inloggen, druk op account aanmaken, vul uw persoonlijke/zakelijke gegevens in en klik op account aanmaken. De voordelen van een persoonlijk/zakelijk account zijn dat je een gemakkelijk overzicht hebt van je bestellingen, facturen en adressen.

Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?
ANDERE VRAGEN?

Neem direct contact op